HTH og Invita er samme fabrik så………der er ikke meget forskel på de 2 mærker. Lågerne er nok den største forskel, men det ene er ikke bedre end det andet.
Svane og Tvis og også samme fabrik – også her er det samme suppe man koger på. Lidt design forskel på låger og en anden farve hist og her, vupti – så har man nyt design.
Største forskel jeg ser er IKEA og KVIK med de største skabe, mindre sortiment og ofte ret skarpe priser – hvis det er prisen der er vigtigst
]]>